31 ianuarie 2009

Cosulete cu branza si caramel de portocale



Aceasta reteta am luat-o tot de la Maya de pe culinar.ro ,neavand inca poze cu etapele retetei (din cauza ca am uitat sa fac poze) va invit pe http://www.culinar.ro/ pt mai multe detali sau pe blogul Mayei !!!




Ingrediente :

50 g faina
50 g zahar pudra
50 g unt moale
50 g ciocolata
1 albus
200 g brînza de vaci
30-40 g caramel de portocale

Mod de preparare :

Amestecam faina cu untul,zaharul pudra si albusul,pîna obtinem o crema omogena fina.Cu o lingura împartim aluatul în 3 parti egale.Întindem maglavaisul pe hîrtie de copt,prin rotare,pîna obtinem cercuri cu diametrul de maxim 15 cm.(Eu mi-am facut niste cercuri de orientare,pe dosul hîrtiei)Se coc,maxim 8 minute în cuptorul preîncalzit la 200 °CCercurile se desprind foarte usor depe hîrtie.
Introduceti cercurile de aluat imediat cît sînt fierbinti,în castronase,borcanase....sau în ce recipient doriti,pentru a le da o forma oarecare/neregulata.Se întaresc destul de repede.Le lasam la racit.Între timp,topim 40 g ciocolata cu care stropim cosuletele.
Amestecam branza cu caramelul ,umplem cosuletele si la sfarsit eu am pus cate o capsuna (obtional) in fiecare cosulet.


P.S. Mare grija atunci cand puneti aluatul pe hartia de copt sa nu faceti stratul prea gros pt ca va fi mai greu de modelat .


Pt ca sunt foarte mandra de aceasta reteta si de aspectul acestui dulce am sa pun cat mai multe poze :)))



Niciun comentariu:





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan