29 ianuarie 2009

LA MULTI ANI Buni !!!!!!!!

Azi este ziua cele mai dragi fiinte de pe pamant , ziua bunicii mele .Chiar daca ea nu citeste ceea ce eu scriu acum si ne despart 1000 de km eu iti doresc darga bunico multa ,multa sanatate si liniste sufleteasca tot ceea ce este mai bun pe lumea aceasta .
Persoana care pt multe zile la rand mi-a fost si mama si tata ,cea care imi stia si imi stie cele mai adanci secrete dar si nimicurile copilarie dar pe care le trata cu aceeasi seriozitate ca pe niste secrete nespus de importante , acea fiinta care stie sa ma alinte asa cum nu o mai poate face nimeni altcineva si care imi pregateste cel mai bun desert din lume ori de cate ori ajung pe la ea ,astazi isi sarbatoreste ziua de nastere ; din pacate nu pot fi langa ea decat cu sufletul si cu un gand bun pt ca asta este viata in viata trebuie sa mai luam si cate un drum mai lung ca sa ajungem acolo unde ne dorim si unde ne simntim impliniti ,dar azi imi este tare dor de ea de bunica mea si imi amintesc cu bucurie de Bucuresti si de Ciresarii(parcul) acolo unde mergeam mai mereu alaturi de ea si bunicul ,care nu mai este sa plictisit de lumea aceasta si a plecat in alta mai interesanta, cum zicea chiar el ;oricum si de el imi este dor dar nu mai poti face nimic altceva decat, sa imi amintesc cu bucurie si cu lacrimi in ochii de momente placute din copilarie si sa imi doresc ca si baiatul meu sa aiba o copilarie la fel de frumoasa ca a mea .
La multi ani buna mea !!!

Photobucket

Niciun comentariu:





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan