15 februarie 2009

Tort de mere

Din pacate am doar cateva poze la tort dar data viitoare cand fac voi adauga aici la reteta si poze cu etapele si cu sectiunea ....
Reteta este luata tot de pe culinar si am inteles ca este vb de o reteta italiana de tort ,in orice caz este super bun !!!

INGREDIENTE :
-4 oua
- 250 gr de zahar
-250 gr unt topit (eu l-am topit la microunde)
-400 gr faina
-un paharel de suc de portocale am pus eu (reteta zice lichior pt tort)
- coaja rasa de portocale sau lamaie
- 1/2 pahar de lapte cam 100 de ml
-un plic praf de copt
- 3-4 mere medi taiate feli groase
-optional scortisoara si migdale feliate

MOD DE PREPARARE :

Intr-un castron batem ouale cu zaharul cateva min 2-5 ,adaugam coaja de portocala si untul topit dar racit cat de cat si amestecam in continuare.Adaugam apoi faina cu praful de copt ,laptele si sucul de portocale ,cand comozitia este omogena adaugam si jumatate din mere taiate si curatate de coaje .
Punem compozitia intr-o forma rotunda de tort si adaugam restul de mere deasupra cu ceva scortisoara si migale feliate (astea sunt optional cui ii plac)

Preincalzim cuptorul la 180°C si apoi bagam tortul cam 1 ora la cuptor .Incercati cu scobitoarea !!!
Cand il scoatem de la cuptor il pudram cu zahar si eu l-am ornat cu cateva capsuni !!!



Foarte Bun !!!!

Niciun comentariu:





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan