16 februarie 2009

KFC facut in casa

Reteta este foarte simpla dar delicioasa ,semana foarte bine cu originalul KFC dar stii exact ce pui in el.
Se pot folosi orice bucati de carne de pui: piept, pulpe, aripi; eu azi am avut copane mici.
Pun carnea de pui in apa rece cu sare( o lingura de sare la 500ml de apa) cel putin 2 ore , cel mult 24 ore.Daca folosim piept de pui il taiem bucatele inainte de al pune in apa.
Intr-un castron se pune Kefir(la care se adauga hot sauce; eu am servit si copii asa ca am sarit peste sos).
In alt castron punem faina in care adaugam :
-piper macinat
-sare
-ceapa si usturoi deshidratat
-chili pudra
-piper rosu(optional)
Carnea se trece mai intai prin kefir apoi prin faiana.Apoi se prajeste(este recomandat uleiul de alune dar merge si in ulei normal)
Se prajeste cca 15-20 min. ( depinde ce parte a puiului prajiti) si se scoate pe servete de hartie ( daca nu sunteti sigure ca e facut , infigeti o scobitoare in carne si daca sucurile ies clare , puiul e gata!)
Sa nu uit sa spun ca reteta apartine tot unei culinarese :) si cu ocazia asta o pup dulce pt ca este o reteta minunata !!!

Niciun comentariu:





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan