30 iulie 2009

Ciuperci umplute !


Ciuperci umpulte reteta pe care am ´´furat-o´´ de la Maya
care este un fel de Guru :D pt mine in bucatarie ,asadar reteta este mai mult decat delicioasa este de vis chiar si cei ce nu se omoara dupa ciuperci (cum este sotul meu) vor fi topiti dupa aceasta reteta !!!

Ingrediente :
-verdeata patrunjel,busuioc verde si ce mai aveti voi chef
-un ardei gras mic :)
-sunca 150-200 gr
-ceapa o ceapa normala sau cateva fire de ceapa verde
-sunca afumata sau ce afumatura aveti voi prin casa 150 gr
-CIUPERCI cam un kg
-rosii 1-2
-un borcan de smantana 200gr
ingredientele puteti sa l-e vedeti si mai jos :






















Mod de preparare:
Bun dupa cum se vede ceva mai sus am curatat ciupercile bine si am taiat verdeata .
Coditele de la ciuperci sa nu le aruncati pt ca o sa folosim la umplutura.
Calim toate ingredientele su pun asa ceapa ,ciupercile ,carnea apoi ardeiul si verdeata la calit voi in ce ordine vreti ,sa nu puneti ulei daca folositi sunca cu ceva grasime cum a fost a mea.



Cand sunt gata calite cam 10 min cu totul adaugam borcanul de smantana si mai lasam sa scada cam 2 min la mine smantana a fost foarte groasa si nu a durat mult pana sa omogenizat totul




Intre timp dam drumul la cuptor la 200°C foc mediu spre mare.
Umplem ciupercile cu ce avem in tigaie si peste punem cate o felie de rosie si ceva cascaval ras si dam la cuptor cam 5-10 min se vede imediat cand sunt gata !!!


Se servesc calde ,fierbinti chiar si aveti grija cate faceti sa ajunga la toata lumea pt ca se topesc foarte repede :D !!!



Sa aveti pofta buna !!!





2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Ce ciupercute delicioase ! Iti fur una si iti dau la schimb doua premii ;) Treci pe la mine sa le ridici !

Amy spunea...

Hei multumesc draga mea Ala pt dragutele premii ,eu ti-as dai si mai mult de una dar nu mai exista ,au disparut in 5 sec toate !!!
Pupici Amy





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan