4 aprilie 2009

Mancare de mazare


Am facut aseara o mancarica de mazare asa cum imi facea bunica mea cand eram eu mica si m-am gandit sa o impart cu voi.
Este o reteta simpla iar daca mazarea mai este si congelata se prepara foarte repede ,dar plina de arome iar la gust ...nu mai spun cat este de buna .

Ingrediente:

-Mazare 1kg

-cca200 ml pulpa de rosii

-2linguri rase de zahar

-o legatura marar

-sare,piper

-apa cat sa acopere putin mazarea daca mai este nevoie

Mod de preparare:

-Intr-o oala se pune sucul de rosii(cu pulpa in cazul meu) si zaharul se lasa pe foc pana da intr-un clocot si se topeste zaharul :


-apoi se adauga mazare (daca mazarea e proaspata trebuie mai mult lasata la fier in cazul meu era congelata asa ca timpul de preparare este redus)si apoi putina apa pt ca mazarea congelata are deja o cantitate de apa (gheata)in ea




-Cand a inceput sa fierba daca mai este nevoie mai adaugam apa pana ce acopera mazarea .Condimentam dupa bunul plac cu sare si piper iar dupa 5 min de fiert punem si mararul tocat marunt si mai lasam cam 5-10 min sa fiarba la foc moderat.



In zilele acestea de post este o mancare minunata sanatoasa dar si foarte gustoasa.
Noi pt ca nu tinem post am mancar cu chiftelute selicioase.Am sa pun si reteta mea de chiftele dar fara poze cu etapele pt ca nu arata prea apetisant carnea tocata neprajita :=)) oricum reteta este foarte simpla.







Pofta buna !

Niciun comentariu:





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan