25 aprilie 2009

Am revenit din vacanta de Paste !!!


Revin cu forte prospete si cu retete noi in cateva zile ,pana atunci cateva poze din orasul nostru minunat pe care il redescopar la fiecare plinbare.
In prima poza suntem noi la palatul Belvedere am sa revin asupra lui cu mult mai multe poze minunate pana atunci o bucatica !!!


Am avut ambulanta cu noi asa ca nu am avut probleme de sanatate. :=))))))))

Primavara in Vienna sunt minunate ornamentele florare in tot orasul.



Orasul seara de sus din Donau Turn.
Am avut niste prieteni din Romania veniti in vizita la noi zilele acestea asa ca am o multime de poze noi cu orasul !!!



Palatul Shönbrunn vazut de sus de la Gloriet.
Atat pt moment am ales doar cateva poze dar voi intra in detalii in curand .Din pacate bucatelor de Paste nu am apucat sa le fac poze artistice cum aveam de gand ,dar cateva retete pt anul viitor am sa pun un drob minunat de ciperci dar si unul de miel cu pui ,cativa cozonaci minunati si altele.
Am primit de la iepuras si cateva cari de bucate din Romania foarte frumoase o sa vb si despre asta dar cand voi incepe sa culeg retete din ele ,pana atunci va pupacesc pe toti si sper ca ati avut un Paste minunat alaturi de familie si prieteni !!!
Pupici Amy


6 comentarii:

Laura spunea...

Frumosi si voi si puiutul vostru!!! :)
Sa va traiasca, Amy draga!!!
...frumoase si pozele, mersi mult ca le-ai impartasit cu noi!
Multi pupici!!!

Amy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Amy spunea...

Mersi mult Laura pt complimente .
Fotografia este o alta pasiune a mea pe langa bucatarit si dupa cum am spus si mai sus am sa revin la acest subiect cu palatul Belvedere si am sa pun mai multe poze dar asta cand voi avea timp de sortat si modificat dar si inspiratie de scris.
Pupici multi multi si numai bine iti doresc !!!

Razvan spunea...

am vazut si eu acum pozele postate de tine (cu putina intarziere)...inca simt un nod in gat cand le privesc!
esti o norocoasa! :)

seara faina!

Amy spunea...

Mersi mult Razvan pt vizita !!! Da intradevar sunt o norocoasa dar poate cine stie ,daca iti doresti cu adevarat vei reusi sa te muti aici intr-o zi .Si eu am fost la fel ca tine acum cativa ani am venit in vizita si m-am indragostit pe loc de orasul acesta ...dragostea inca mai exista nu mi-a trecut si nu cred ca imi va trece vreodata ,nu ma plictisesc niciodata de frumusetea orasului !!!
Mult succes !

Razvan spunea...

:) acelasi sentiment l-am simtit si eu, dragoste la prima...vizita! cu siguranta voi revenii poate chiar vara asta, daca nu in toamna...si poate cine stie, la anu' dupa ce termin facultatea, voi avea ocazia sa plec de aici, iar Viena e principala destinatie
putin noroc sa am :D ca dorinta exista :)

numai bine!





´´Destiny is not a matter of chance ,it is a matter of choice ; it is not a thing to be waitend for ,it is a thing to be achieved.´´



William Jennings Bryan